Home > News & publications > Press Releases archive > Net4kids nominated for Transparency Prize 2007 (in Dutch)

Net4kids nominated for Transparency Prize 2007 (in Dutch)

25 September 2007
Jaarverslagen charitatieve instellingen op hoger niveau

Net4Kids, het internetplatform voor kinderhulp is opnieuw genomineerd voor de Transparant Prijs. PricewaterhouseCoopers en Stichting Civil Society reiken deze prijs jaarlijks uit aan de Nederlandse fondsenwervende instellingen die het meest inzichtelijke en onderscheidende jaarverslag presenteren. Net4kids is dit jaar genomineerd in de categorie fondsenwerving middelgrote instellingen.

Juryvoorzitter Morris Tabaksblat maakt op 10 oktober in Madurodam bekend wie de winnaars zijn van de vier categorieën: vermogensfondsen, fondsenwerving tot 0,5 miljoen, fondsenwerving tussen 0,5 en 2,5 miljoen en fondsenwerving boven 2,5 miljoen euro. Eén van de organisaties is tevens overall prijswinnaar en ontvangt de Transparant Prijs 2007.

------------------

Over Net4kids

Net4kids is een non-profit organisatie die sinds 2003 donateurs duurzaam verbindt met kinderhulpprojecten in Afrika en Azië. De betrokkenheid van donateurs is groot, omdat zij zelf kiezen welk project zij ondersteunen en regelmatig persoonlijke terugkoppeling ontvangen. Bovendien gaat gegarandeerd 100% van de donaties naar het te steunen project. Bijkomende kosten worden geheel gedragen door organisatiesponsoren.

Met dit innovatieve charitasmodel bereikt Net4kids een actieve groep particuliere en zakelijke donateurs. Net4kids verleent bedrijven ondersteuning bij het invullen van hun maatschappelijke betrokkenheid voor het volledige traject, van strategie tot implementatie.

Meer informatie over Net4kids: www.net4kids.org.

Voor meer informatie:
Net4kids Aid Foundation